فقط باید تست امینوشور بدی اینجا بهت میگن عطسه کن راه برو فلان همش الکیه منم عطسه کنم راه برم همش خیس میشم اونا ترشحه
مایع کیسه آب مثل جیش میمونه داغه خیلی هم رقیقه
اب زیاد میاد ازت عین اینکه اب گرم از شیر اب باز کرده باشی دکتر من ک اینجوری گف گف کاغذ دستمالی تا کن بزار اگ زیاد خیس شد بهم بگو بی بو بی رنگم هست
برو مثانهت رو کامل تخلیه کن ، خشک کن ، یه پد بذار، ۱۰ قدم راه برو و چندبار محکم سرفه کن . نیم ساعت تا یکساعت دراز بکش ( مایعات هم نخور که باز دستشوییت نگیره) اگر پد خیس شد یعنی نشتی داره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.