خانوما‌ نشتی کیسه آب داشته باشی علائمش چیه

۳ پاسخ

فقط باید تست امینوشور بدی اینجا بهت میگن عطسه کن راه برو فلان همش الکیه منم عطسه کنم راه برم همش خیس میشم اونا ترشحه
مایع کیسه آب مثل جیش میمونه داغه خیلی هم رقیقه

اب زیاد میاد ازت عین اینکه اب گرم از شیر اب باز کرده باشی دکتر من ک اینجوری گف گف کاغذ دستمالی تا کن بزار اگ زیاد خیس شد بهم بگو بی بو بی رنگم هست

برو مثانه‌ت‌ رو کامل تخلیه کن ، خشک کن ، یه پد بذار، ۱۰ قدم راه برو و چندبار محکم سرفه کن . نیم ساعت تا یکساعت دراز بکش ( مایعات هم نخور که باز دستشوییت نگیره) اگر پد خیس شد یعنی نشتی داره.

سوال های مرتبط

مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی