۶ پاسخ

من یه ست بیمارستانی خریدم دیروز بزور تنش شد

من صفر نگرفتم ،کلا تا نافش نیفته نمیپوشونم
۱ و ۲ و۳ گرفتم برا کمدش

من سایز ۲ گرفتم چون وقتی از بیمارستان میاد بخاطر نافش سخته بخوام سرهمی بپوشیونم

منم همه رو ۰ تا ۳ ماه گرفتم

صفر و یک گرفتم

من ی سرهمی سایز صفر و ی ست بیمارستانی ک سرهمی کوچیک داشت بقیه رو سایز بزرگ برداشتم

سوال های مرتبط

مامان پناه 💓🍓 مامان پناه 💓🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣💙 مامان جوجه طلایی🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری