۳ پاسخ

نه تا دردش زیاد نشده نره کمر درد ترشح تو این هفته ها عادیه اگه زیر دلش درد کرد ترشح شبیه خونابه داشت و درداش تقریبا ۴ یا ۵ دقیقه یک بار بود اونوقت بره

بله باید بره

هر وقت هر ۴ دیقه دردش گرفت بره منظم شد
حواسش ب حرکات بچه هم باش

سوال های مرتبط

مامان علی و علیسان💙 مامان علی و علیسان💙 ۱۷ ماهگی