۳ پاسخ

فعلا دارم میسازم،بدترین موقع شبها تو خوابه که یهو حس میکنم کمرم مثل چوب شده، باز رو تخت میخوابم بهتره ولی اگر رو زمین بخوابم که واویلاست.

من کمر درد ندارم حالت عادی
مگر موقعی ک سهارو بغل کنم ی مسیریو راه برم

هیچی
هرجور میمونم خشک میشه کمرم

سوال های مرتبط

مامان پسر شیطون بلا مامان پسر شیطون بلا ۱ سالگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی