چند هفته سرکلاژ میکنن

۵ پاسخ

نگران نباش ولی اصلا

سلام
من ۱۳ هفته انجام دادم
بیهوشی داره
ولی بیهوشیش خیلی خفیفه
اذیت کننده نیست
مثل اینکه ی قرص خواب خورده باشی
درد نداره
هیچی حس نمیکنی
ولی فقط مراقبتای بعدش مهمه
نزدیکی تعطیل
تا ۱هفته ۱۰ روز استراحت زیاد نزدیک ب مطلق
توالت فرنگی
و بقیه توصیه های پزشکت

من چهارروزه سرکلاژ کردم

من 16هفته ام دوشنبه نوبت دارم

من بارداری قبلی دکترم گفت تا 25 هفته بعد اون دیگه نمیشه کاری کرد فقط در حد پساری گذاشتن بعد 25 هفته میشه کمک کرد

سوال های مرتبط

مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته شانزدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وسوم بارداری