۳ پاسخ

آره خوبه

بستگی ب ژن‌پدر مادر داره
پسر من ۱۵ماهگی ۸۴بود

اره دیگه رو نمودار باشه خوبه یعنی نرماله
دختر من ژنتیکی درشته، بالای نموداره
هم قد هم وزنش بیشتره نسبت به بچه های دیگه
وزن ۱۵.۷۰۰
قد ۹۱

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۱ سالگی
مامان پسر کوچولوم💙رادمهر💙 مامان پسر کوچولوم💙رادمهر💙 ۲ سالگی