خانوما بیمارستان دولتی برا سزارین خوبه یا شخصی؟

۶ پاسخ

خودت چی فکر میکنی؟ دولتی چیش خوبه ک بیمارستانش باشه خخ

پول داشته باشی قطعا شخصی
سزارین شخصی باشه بهترم هست
دکتر خودت بخواد بیاد که قطعا باید شخصی بری چون اینا دولتی نمیان

معلومه ک شخصی

معلومه شخصی

سزارین اختیاری تو بیمارستان دولتی انجام نمیدن

شخصی بهتر میرسن بهت و هزینه بالا
دولتی هزینه کم و مراقبت کمتر

سوال های مرتبط

مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد