۲ پاسخ

من اگه خندم ادامه دار بشه درد میگیره😄.تیر کشیدنم عادیه.وقتایی که سرفه یا عطسه میکنی حتما بشین،با اگه دراز کشیدی پاهاتو جمع کن تو خودت.از خواب بیدار میشی نباید خودتو بکشی.

اره اونروزم عطسه کردم تیر کشید

سوال های مرتبط