۳ پاسخ

سلام بله خواهر من زایمان کرد راضی بود ، با این ک زایمان سختی داشت ولی طبیعی زایمان کرد و دکتر شیفت همون بیمارستان بالا سرش بود

من شریعتی سز شدم خیلی هم خوب بود بستگی ب خودت داره

بیمارستان افتضاح بدردنمیخوره اصلانرو

سوال های مرتبط

مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وهفتم بارداری