مامانا اسم نینی هاتونو انتخاب کردین؟🥹

۱۳ پاسخ

من هنوز بچه دار نشم انتخاب کردم
دختر گندم یا نفس
پسر علیسان یا رادمهر ❤️

پسر باشه عباس ،دختر باشه ازهار

من میراث رو دوس دارم ولی شوهرم میگه قشنگ نیست 🥺

نه بابا😂

بلهه خخ نشدم هنوز ک

ما دختر باشه سروین انتخاب کردیم ولی پسر خیلی سخته

پسر لیام و آریو دوس دارم
دختر مهرو
حالا تا ببینیم چی میشه

از دوران دوستی انتخاب کردیم ولی دوباره بهش فکرمیکنم 🫠😂

من که هنوز نه
اخه جنسیتشو نمیدونم

من انتخاب کرده بودم سقط شد اما عوض نمیکنم اگه خدا بهم نینی بده
دختر باشه هیدا به معنی نور چشم مادر
پسر باشه هیراد

سلام خانما سهام میدن

جنسیت نمیدونیم ک

بله 😂

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان تودلی❤️ مامان تودلی❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری