اسم نینی هاتونو چی میخاین بزارین

۲۱ پاسخ

امیر علی🩵

اسم دخترم شایلین اگه این یکی پسر باشه خدا بخاد رادین

دلاناکوچولو 🩷

پسر کیان دختر سودا

اگه پسر باشه محمد
اگ دختر باشه اسم کوردی میزارم

به احتمال زیاد دیار ولی اسم تیام هم دوست دارم

پسر باشه رضا . دختر هنوز ب نتیجه ای نرسیدم

پسر بود آراد
دختر بود دلوین😍

از همون اول به دلم افتاد دختره میزارم هلما
اگه پسرم باشه یه اسم قشنگی پیدا میکنم براش😅😍

اسم دختر من که رونیاست❤️
تو دوران حاملگی چنتا اسم مدنظرمون بود
ولی رونیا قشنگتر از همشونه
پناه، گندم ، هانا

من پناه یا یارا یا ستین
پسر بود ویهان

بیاد بعد میگم خخ

اسم دخترم مائده اگه پسر بود محمد ميزاريم🤗

من بین لنا و نیلا موندم

فعلا آریا و ایلیا و محیا صداشون میزنم 😅

دختر دنیز پسر یزدان

اگر دختر مهیا
اگر پسر باشه محمد متین

پسرم علیسان هست
دومی اگه دختر باشه حلما
پسر باشه علیسان

کوروش
ولی شنیدم ثبت احوال ممنوع کرده😭
خیلییی ناراحتم بابتش

دختر رستا 🩷
پسر آراد 💙

اسم دخترم دلسا. اگر باردار شدم پسر بود دیار.دختر بود دلین

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دریا کوچولو🌊 مامان دریا کوچولو🌊 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی
مامان کارن🩵✨️ مامان کارن🩵✨️ هفته بیستم بارداری