سلااام بیاید بگید اسم بچه هاتونو چی میخواید بذارید؟؟؟

۱۶ پاسخ

من اگه پسر بشه اسم آریشاه خیلی دوست دارم چند سال انتخاب کردیم دختر هم خیلی اسم ها رو دوس داریم اما به تفاهم نرسیدیم هنوز 🥹

دختر باشه زینب
پسر باشه حسین

دیار❤️

دختر سویل پسرآیهان

احتمالا رادمهر

رضا😍

پسر باشه یـزدان 🥹🩵
دختر باشه تابـان 🌙🩷

یا آرین یا آدرین

دایان 😘🌸

دختر گلم مانلی

امیرعلی❤️🥰

گل پسرم یاشار

پسر پندار😍

مهوا احتمالا😍اگر مثل بچه اولم آنومالی نگن پسره😶

فعلا نظرم هایلین اگ تا اون موقع عوض نکنم

دختر باشه نورا .پسر شد آراز

سوال های مرتبط

مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی
مامان فندق♥️ مامان فندق♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی