اسم بچهاتون چی میخاید بزارین🥰

۱۴ پاسخ

من‌اگ پسر دار شدم ارکا یا کایا دختر کایلین‌ ولی عاشق دخترم

اگر پسر دار بشم مهدیار 😍

سلنا 🥹🥰🩷

دختر باشه نیاز پسر باشه میکائیل

نیاز 🥹یا شایدم دلا

پسر تیام (چشمام)، دختر تیارام (آرامش چشمام). اسم‌های لری هستن

دختر باشه نیهان
پسر آیهان

امید به خدا پسر دار بشم اسمشو می‌زارم سپهر بعدشم دختر دار شم نفس

من چون چند سال باردار نمی‌شدم نذر کرده بودم حامله شم پس بزارم علیرضا دختر رضوان دیگ هنوز تازه متوجه شدم باردارم تاببینم دنبالمون چه رنگی میشه

خدا بده
پسر...آیهان ❤️
دختر...هانا 😍

من‌اگر پسر دار بشم‌میزارم هاکان دختر باشه هلن..فعلن ک‌باردار نیسم

دخترباشه آوا پسر باشه فراز
پسراولم اسمش علی

آوا خانم ❣️

من اولی یکتا اینم دختر باشه همتا

سوال های مرتبط

مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان گهواره مامان گهواره روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک دوم من مامان وروجک دوم من ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان عسل 🍓 مامان عسل 🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان so...🩷sa..🩵 مامان so...🩷sa..🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری