به جای آرایش برو مژه بزار، صورتت هم یه فیشیال کن تا پوستت تازه و شاداب بشه بعدشم چندتا وسایل آرایش ساده مثل رژ گونه و رژ مدادی ببر که بعد از عمل بزنی. هم سادست هم شیکه. برای موهات هم یه دم اسبی از بالا ببند اگه موهات بلنده، اگه کوتاهه که دوتا کلیپس کوچیک از بغل بزن رو موهات بقیه رو بریز یه طرف.
خود منم همین کارو میخوام بکنم.
من یدونه مداد لب زده بودم پرستار اومد دستمال مرطوب داد گفت پاک کن ، میخواییم ماسک اکسیژن بزنیم همش میماله و پخش میشه😐
ارایش نکن میماسه رو صورتت مژه بکار موهات بباف خیلی ام ناز میشی
من با آرایش کامل بودم چون اورژانسی بودم
نکن بابا لوازم ارایش ببر بعد عمل ارایش کن
اره عزیزم میتونی آرایش کنی مشکلی نداره
والا بمن گفتن پاک کن من ارایش انچنانی هم نداشتم خط چشم سایه
گفتن پاک کن بعد ببریم اتاق عمل
من دوستام همه آرایش کرده رفته بودن البته میتونی بعد اینکه روبراه شدی هم آرایش کنی
من میترسم ارایش کنم رژ لبم بره یه ور زیر چشام سیاه شه تمام لباسام کرمی همون ساده بریم بهتر
والا من سزارین بودم همه رو پاک کردم 🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.