۱۴ پاسخ

من خیلی خیلی پایینه استراحت و شیاف

استراحت نسبی
شیاف هرشب
آمپول هرهفته

پساری و استراحت

من هیچی استراحتم دکترم حتی گفته حق ندارم برم خرید واسه بچه
دکتر من که گفته تا ۳۴ هفته باید در همین شرایط باشم

من امروز فهمیدم ۲۸🥺میخوام شیاف شروع کنم و استراحت مطلق

استراحت مطلق و شیاف چون خیلی پایین اومده

چنده سرویکست؟

چنده سرویکس

استراحت مطلق😢😢

من
استراحت نسبی
شیاف
آمپول

استراحت مطلق

استراحت نسبی عزیزم و استفاده از توالت فرهنگی

من دکترم گفت توی هفته ما دیگه سرویکس مهم نیست مهم بسته بودن دهانه رحم هست

استراحت

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین خانم🤱🏻 مامان ماهلین خانم🤱🏻 ۳ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد