آبگوشت از چند ماهگی میشه داد؟؟؟

۳ پاسخ

من 4ماهش بوددادم😂ولی فقط ابشوتلیت بقیه چیزانه

همه چی میشه داد مثل غذای بزرگا ولی بدون ادویه نمک نوزادی درست شه دگ‌چون چیزایی ک مجازن بخورن حساسیت نداشته باشن باهاشون میشه همه چی درست کرد ک هم تنوع بشه هم مقوی

بدون ادویه نمک درست کن نفخ حبوباتشو بگیر له کن بده

سوال های مرتبط

مامان arad 👶 مامان arad 👶 ۱ سالگی
مامان نوک طلا نوک حنا مامان نوک طلا نوک حنا ۱ سالگی
مامان فندقم مامان فندقم ۱۵ ماهگی
مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی ۱۳ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۱۱ ماهگی
مامان دِلین😋🍓 مامان دِلین😋🍓 ۹ ماهگی
مامان رستا و رایان مامان رستا و رایان ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی