۳ پاسخ

منم تو ۶هفته نه تهوع داشتم ن چیزی
یهو افتادم رو تهوع و اسهال رفتم سنو قبلش تشکل شده بود

انشاالله یک بچه سالم صالح بهت بده

عزیزم انشالله که شده.قبلش سونو نرفتی

سوال های مرتبط

مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته سوم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری