امروز اولین سونو گرافی رو دادم مثبت بود🥹😍

تصویر
۸ پاسخ

البته از لحاظ اپلیکیشن گفته الان 8هفته هستم ولی تو سونو زد 6هفته یک روز به نظرتون درسته

من رفتم گفت فقط ساک حاملگی هست ولی چیزی دیده نشد

کیسه زرده و جنین دیده نشده هنوز.اصلا الان نمیشه گفت. سه هفته دیگه معلوم میشه

منم با شما هستم منم امروز سونو دادم

فقط ساک بارداریه.۸هفته برو واسه قلب

مبارکت باشه انشالله بسلامتی بغلت بگیری

مبارکه چند هفته ای

مبارک باشه قشنگم

سوال های مرتبط

مامان جوجو عباس🎀🫂 مامان جوجو عباس🎀🫂 هفته نوزدهم بارداری