۵ پاسخ

حدود دو هفته تا ده روز قبلش

منم تازیخم هم تاریخ شماهاس
انشالله برای هممون خیر و خوش بشه و بسلامتی ب دنیا بیان و بغلشون کنیم 🤲🏻🥹❤️

ده روز ازش کم کن

من ۲خرداد زده
دکترم گفت نیمه ی اردیبهشت سزارین میکنه

منم ۲۹اردیبهشت زده ان تی
ده روز برگرد عقب ۱۹اردیبهشت اینا میشه

سوال های مرتبط