بچها تو ترشحم ی کوچولوخون بود چیکارکنم

۶ پاسخ

سریع برو بیمارستان

برو دکتر یا بیمارستان

برو بیمارستان

منم از صبح کمر درد شدید و درد زیر دلم دارم .دیروز امپول ریه زدم

سریع دکتر

خب شاید از علائم زایمان
همون ترشح موکوسی

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۳ ماهگی
مامان ߊ߬یܣߊ‌ܔ🦕 مامان ߊ߬یܣߊ‌ܔ🦕 ۵ ماهگی