۵ پاسخ

چیزی نیست بخدا الکی استرس میگیریم چیزی نمیفهمی

چ خوب ك يك يك بهت نوبت دادع برامن گفت ممنوعه ميذارم دوم

منم سومم،خداکنه همه چیز خوب پیش بره 🥹🤲🏼

منم میخوام یایکم یادوم باشه

باهمیم

سوال های مرتبط

مامان آرین و آروین مامان آرین و آروین ۶ ماهگی
مامان د‌ُرسا مامان د‌ُرسا روزهای ابتدایی تولد