منم داشتم دكترم گفت لباس زير نخي بپوش، گاهي هم لباس نپوش كه هوا جريان داشته باشه پماد كلتريمازول واژينال داد به بيرون واژن و داخل با انگشت زده بشه، مشكلم حل شد دكتر بري بهت دارو مي ده حل مي شه
اگه خارش نداری طبیعی هست و اینکه سعی کن خودتو خشک نگه داری و دامن بپوش
منم دارم اما گفت سوزش خارش و بو نداره عیبی نداره
زرد عفونته پیگیری کن
منم داشتم دکتر گفت با آب و جوش شیرین خودتو بشور کمتر شد
برو پیش دکترت شاید عفونت باشه بهت قرص بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.