۶ پاسخ

منم داشتم دكترم گفت لباس زير نخي بپوش، گاهي هم لباس نپوش كه هوا جريان داشته باشه پماد كلتريمازول واژينال داد به بيرون واژن و داخل با انگشت زده بشه، مشكلم حل شد دكتر بري بهت دارو مي ده حل مي شه

اگه خارش نداری طبیعی هست و اینکه سعی کن خودتو خشک نگه داری و دامن بپوش

منم دارم اما گفت سوزش خارش و بو نداره عیبی نداره

زرد عفونته پیگیری کن

منم داشتم دکتر گفت با آب و جوش شیرین خودتو بشور کمتر شد

برو پیش دکترت شاید عفونت باشه بهت قرص بده

سوال های مرتبط

مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان مامان 🐣🩵👼🏻🍼ارتان روزهای ابتدایی تولد