خانوماا بعد عکس رنگی تاخیرم داشتین؟
من ۲ روز پیش باید پریود میشدم

۱۲ پاسخ

عزیزم شما همون ماهی که عکس رنگی گرفتید باردار شدی؟به منم دکتر گفت باید برم عکس رنگی بگیرم اما خیلی میترسم از دردش🥺ممنون میشم از تجربت بگی بهم

چیشد خانمی؟

مم ۱۳ روز نشدم هنزو

عزیزم سونو رنگی گرفتی سالم بود لوله هات ؟؟
منم میخوام انجام بدم میترسم هزینه چقدر

ان شالله ک باردارباشی

آره من ۱۵ روز تاخیر داشتم بعد از عکس رنگی

اگر بخاطر لوله باردارنمیشدی احتمالش خ زیاده ک بعدش باردارشی

تست بزن

من تاخیر داشتم

حالا میخای صبرکن دوسه روز

تست بزن خب

ن سر وقت شدم

سوال های مرتبط