سلام خانما اولین سونو رو کی باید رفت

۲ پاسخ

من ۶هفته و۶روزمه بنظرتون زوده برم سونوتشکیل قلب

هفته ۸بهترین وقته برای سونوی تشکیل قلب

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
نازنین نازنین قصد بارداری
مامان 👶👶👶👶👶 مامان 👶👶👶👶👶 هفته هفدهم بارداری
مامان طاها مامان طاها هفته سی‌ام بارداری
مامان علی مامان علی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین 💙 مامان آرین 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
حسیبا آسمونی💔 حسیبا آسمونی💔 قصد بارداری