خوردن انار با وجود سرکلاژ ضرر نداره

۵ پاسخ

نه عزیزم فقط ابشو بخوری بهتره ک یه وقت یبوست نگیری بخوای زور بزنی

دوستان شمآهم سرکلاژئئ هستین استراحتتون در چه حده لطفاً بگین چی خوبه چی بد

عزیزم خوب نیست فک کنم چون تو دهانه رحمت دوخته شده انار شکم رو سفت می‌کنه و یبوست میاره خدایی ناکرده رو بخیه ها فشار میاد

انار به سرکلاژ ک کاری ندارع
اتفاقا خوردن انار خیلی خوبه

انار ک بدنیس

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۶ ماهگی
مامان مهراد🫀🧿 مامان مهراد🫀🧿 ۴ ماهگی
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم ۱۰ ماهگی