۱ پاسخ

دکتر ب منم داده .میگن تقویتی و برا رشد هست نوزادانی ک کمبود وزن دارن و نارس هستن
ولی من بچم وزن تولدش ۳۵۰۰ بود الانم خوب رشد داره نمیدونم چرا بهم داد

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی💙 مامان محمد مهدی💙 ۵ ماهگی
مامان نیهان🐣🧡 مامان نیهان🐣🧡 ۱۲ ماهگی