بچه ها بیایید یه لحظه🙏این مارک چینی خوبه بگیرم!؟

تصویر
۷ پاسخ

چیکار ب مارکش داری طرحش قشنگ باشه بردار

چینی فقط زرین

چینی فقط چینی زرینوتندیس خوبه

والا چینی هر طرح خوشت اومد بردار مال منم مقصود

ن ببین مارک خوب بردار من چینی جهازم تمام رنگش پرید ولی مال ابجیم مارک چینی نفیس یا تندیس خیلی خوبه ۱۵ساله داره هنو طرح و رنگش همونه رنگش طرحش نرفته

والا مارک چینی من شنیدم زرین خوبه ولی خوشگله اکه چه فرقی داره

منم به مارک نگاه نمی‌کنم قشنگی رو میبینم

سوال های مرتبط