۴ پاسخ

منم وقت نکردم عگس بگیرم ولی کیک را گرفتم دیشب و هنوزم اتلیه نرفتم

پسر منم خیلی اذیت شد جا واکسن اش خون اومد دیشب هم خیلی بی قراری کرد امروز روز روم هست هنوز بی قراره لعنت ب این واکسن ها

لعنت به واکسن چهار ماهگی دخترم از دیروز کلافه اس

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۶ ماهگی
مامان کوپولی💙 مامان کوپولی💙 ۴ ماهگی
مامان 🌿النا🐼🤍☔ مامان 🌿النا🐼🤍☔ ۱۶ ماهگی