خانوما شما هم درد خفیف واژن دارین؟

۵ پاسخ

اره فشار میاد درد دارم 🥺
تو هفته شما نداشتم از۱۶هفته شروع شده

بله من دارم بعضی وقتا

عزیزم شما هفته چند قلب جنین تشکیل شد من هفته ۶ بهم گفت ساک بارداری و کیسه زرد مشخصه ولی جنین نه
طبیعیه؟

تو هفته های شما داشتم
هفتم اومد بالاتر بهتر شدم

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🥺 مامان توت فرنگی🍓🥺 هفته بیستم بارداری
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۳ ماهگی
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ودوم بارداری