سلام توی بارداری ماکارونی خوبه بخوریم؟

۷ پاسخ

بد نیس ولی اگ معده درد داری بخوری معدت درد میگیره بعدش ی قرص فاموتیدین بخور

دوهفته یک بار اینا، چون سنگینه،معده هرکس متفاوته

استغفرلله

آره. دیر هضمه فقط بزار قشنگ نرم بشه رو دل نکنی . همین یه وعده کافیه دیگه شب نخورین.

بد نیست ولی قند بالایی داره

من که خیلی خوردم تا حالا 😁اما ماکارانی مونده نمیخورم

ارع کی گفته بده

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی