خانوما من هنوز ۹۰سیسی شیر میدم شما از کی ۱۲۰ دادید؟؟

۶ پاسخ

منم ۹۰ میدم.۱۲۰ درست هم بکنم دقیقا ۳۰ تاشو نمیخوره

من از ۲ ماهگی ۱۲۰ میدم ۳ ساعت ۱ بار

هنو ب ۹۰نرسیدم

من دخترم الان ۹۰تا میخوره اونم گاهی ازش میمونه

من هنوزم 60 میدم صبا شباهم 90زیاد نکن اذیت میشه

من هنوز ۹۰

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۳ ماهگی