خانما شماهم درذ پریودی میگیرین؟

۴ پاسخ

اره منم اولش خیلی کمر درد می گرفتم ولی الان شیاف پروژسترون بهم داد خوب شدم لکه بینی داشتم

آره طبیعیه

اره،ترشح وقتی میاد فک میکنم پریود شدم،یه استرسی میکیرم

اره من داشتم
یدفه انقد بد میگرف انگار الان میریزه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماه خانم مامان ماه خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 هفته سی‌ودوم بارداری