۳ پاسخ

من با سویق کودک درست کردم..خودش شیرینه‌‌..زرده تخم مرغ و آب و روغن زیتون یا کره

من میترسم غذای بافتشون سفت بدم فعلا فقط سووپ و فرنی و حریره میدم خیلی رقیق

من یه بار با پودر جو دوسر و تخم مرغ و سیب رنده با رنده ریز ریز درست کردم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان صدرا و جوجه🥹 مامان صدرا و جوجه🥹 هفته هفتم بارداری
مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان کلوچه مامان کلوچه ۱۲ ماهگی