۵ پاسخ

برای خواهرزادم ۱۲ بود گف حتی نیازی به دستگاه نیست. بچه رو خنک نگه دار و تند تند شیر بده

اوکیه زیر ۷ ایرادی نداره اصلا

برا من ۱۳ بود دستگاه نداد تند تند شیر دادم و لباس کم‌پوشوندمددمای خونه هم ۲۵-۲۷ درجه کردم زردیش دفع شد

پیر من ۱۱ بود تند تند شیر بده بیاد پایین

۱۰ خوبه فقط باید مراقب باشی بیشتر نشه

سوال های مرتبط

مامان شهیادوشایلین‌ مامان شهیادوشایلین‌ ۴ ماهگی
مامان نخود چی مامان نخود چی ۱۴ ماهگی