۷ پاسخ

پایین ده
برای سنش خوبه
فقط سردی بخور خودت
بگه رو گرما نده
ترنجبین و اینا دم کنی بخور

همون 10
تقریبا زردیش رو ب بالاس
نگران نباش دختر منم تا همین چند روز پیش زردی داشت دوماهشه
سر 50 روز اینا خوب شد
دستگاهم گذاشتم اولاش یه بار

تقریبا۱۰

خودتم کاسنی بخور بره توشیرت خنکه

ببین لباس ی شرت با رکابی تنش کن
تند تند شیرش بده
عدس بپز خوب له شدن از صافی رد کن اب عدسو بدنش با اب عدس بشورین اب رو اتشه فورا زردی میاره پایین امتحان کن

زیر۱۰ خطرناک نیس مرتب شیر بده میاد پایین

نزدیک ۱۰ دیگ

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان "جوجوممد🐣🫀" مامان "جوجوممد🐣🫀" ۱ ماهگی
مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 ۷ ماهگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۴ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی