۹.۴۴
منم دخترم ۱۰ بود دکتر بهم گفت زیر ۱۲ نیاز به دستگاه نیست
با شیر و خنک نگه داشتنش زردی رو اوردم پایین بدون هیچ دستگاه و دارویی
هر یک ساعت یبار ۳۰ تا ۶۰ شیر بهش میدادم تا زود زود دفع کنه چون هرچی بیشتر دفع کنه چه ادرار چه مدفوع باعث میشه زودتر خوب شه
اینم بگم من بچم شیرخشکی بود
۴۸ ساعت زیر نور بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.