زردی ۹ زیاده خانوما؟!؟

۶ پاسخ

دختر من ۱۱/۱بود دکترش گف فقط شیر بدید دفع کنه قطره اینا هم گفت نیاز نیست

بالای 10باشه خطرناکه

نه

کنترلش کن زیاد نشه

ن خطر نداره

نه اما کنترل بشه بهتره ک بازم جا داره بیاد پایین دورقمی نشه

سوال های مرتبط

مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۴ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان پناه مامان مامان پناه مامان ۱ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 ۴ ماهگی
مامان دُری💎 ودِلی🩷 مامان دُری💎 ودِلی🩷 ۳ ماهگی
مامان ..♡🎀🧸مَهوا مامان ..♡🎀🧸مَهوا ۷ ماهگی