خانومای عزیز
عدد ۹ برای زردی نوزاد زیاده؟

۶ پاسخ

برای ۱۵ روزگی زیاد نیست

برا پسر من ۴ روزگی ۹/۹بود قطره دادم شد ۷/۲ الان هم‌خداروشکر کامل رفع شد

نه عالیه

زیر۱۰دستگاه نمیخواد ولی مواظب باش تندتند شیربده

ن‌زیاد نیس منظورم نگران نشو ولی ببین دکتر چی میگ شاید بژاره تو خونه تو دستگاه

با سن‌۱۵ روز دکتر ب من کفت نه البته برا بچه من ۷بود

سوال های مرتبط

مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان آروشا مامان آروشا ۱۵ ماهگی
مامان "جوجوممد🐣🫀" مامان "جوجوممد🐣🫀" ۱ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی