برای ۱۵ روزگی زیاد نیست
برا پسر من ۴ روزگی ۹/۹بود قطره دادم شد ۷/۲ الان همخداروشکر کامل رفع شد
نه عالیه
زیر۱۰دستگاه نمیخواد ولی مواظب باش تندتند شیربده
نزیاد نیس منظورم نگران نشو ولی ببین دکتر چی میگ شاید بژاره تو خونه تو دستگاه
با سن۱۵ روز دکتر ب من کفت نه البته برا بچه من ۷بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.