زردی عدد 11 خیلی زیاده؟

۱۰ پاسخ

اره دختر منم امروز بردمش دکتر ۱۱ بود گف دو روز بزارش زیر دستگاه

اره
برای ما ۸ بود دستگاه زردی گرفتیم دو‌روز هر به ساعت زیر دستگاه گذاشتیم تا پایین اومد

آره حتما زیر دستگاه بزار و خیلی خیلی تند تند شیرش بده و پوشک عوض کن

من بچم چهل روزشه هنوز زردی داره زیر دستگاه هم گذاشتیم اومد پایین دوباره رفت بالا دکتر میگه چون باقله ای هست همینجور بالا پایین میشه ولی خداروشکر بردیمش سونو کبدش مشکل نداشت
مدفوعشون هم باید زرد باشه تند تند شیر خشک بده تا مدفوع کنه ولی حواست باشه اگه شیر خودتو میدی سینتو ول نکنه مال من بخاطر اینکه زردی داشت شیر خشک میدم سینه خودمو پس میزنه شیر خشک رو با قطره چکون بهش بده یا ی شیشه شیر بگیر که شبیه سینه مادر باشع

دستگاه بزاری میره

پسر من ۸ بود یهو رفت رو ۱۳
دستگاه نزاری بیشترم میش

آره گلم برای پنج روزگی خیلی زیاده
دستگاه بگیر بزار داخلش ۴۸ساعت ،اوکی میشه میاد پایین
پشت گوش نندازیااااا
اگه شیر خودت هم میدی اصلاااا گرمیجات نخور

گرمم نگهش ندار

دستگاه بگیر براش تو خونه و مرتب شیر بدا بهش
اگ شیرت زیاد نیست شیر خشک بده یه وقت نره بالا خطرناک برا مغزشون

اره برا من ۱۰بود دخترم

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور روزهای ابتدایی تولد
مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۸ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی