سلام دوستان عدد 10 برا زردی بچه زیاده ؟

۷ پاسخ

با این ببین

تصویر

مرزشه سعی کن بالاتر نره یعنی اگ رفت رو۱۲دستگاه بگیر براخونه

برمن ۱۲بود قطره داد بهش

بستگی به روزش داره
دختر من روز 2 روی 9 بود ، 3 روز بستری شد

بزای پسر منم تو ۳ روزگی ۱۰ بود گفت واسه این سن زیاده دستگاه گرفتم

اگه بچت سه روزه ۱۰ زیاده براش عزیزم حتما دکتر ببرش

مرز فقط دارو میدن شیر زیاد بده و گرمش نکن زیاد واسه نی نی منم ۱۰ بود ۶ روزگی الان بهتر ولی اندازه نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان دلسامحمد پارسا مامان دلسامحمد پارسا ۱۵ ماهگی
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان نیلا جانم ❤️🥰 مامان نیلا جانم ❤️🥰 ۹ ماهگی