با این ببین
مرزشه سعی کن بالاتر نره یعنی اگ رفت رو۱۲دستگاه بگیر براخونه
برمن ۱۲بود قطره داد بهش
بستگی به روزش داره
دختر من روز 2 روی 9 بود ، 3 روز بستری شد
بزای پسر منم تو ۳ روزگی ۱۰ بود گفت واسه این سن زیاده دستگاه گرفتم
اگه بچت سه روزه ۱۰ زیاده براش عزیزم حتما دکتر ببرش
مرز فقط دارو میدن شیر زیاد بده و گرمش نکن زیاد واسه نی نی منم ۱۰ بود ۶ روزگی الان بهتر ولی اندازه نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.