به نظرتون زردی 14 خیلی زیاده؟؟

۵ پاسخ

دختر من ۱۴/۶بود دکتر گفت بزارین تو دستگاه بچم دو روز دستگاه بود تا شد ۱۰/۸دیگه نزاشتیم دستگاه رعایت کردم خوبشد

اره باید زیر ۸باشه

دختر من چهارده بود دکتر گفت بالاس

فعلا دستگاه گرفتیم،ببینم چی میشه

آره پسر من ۱۴ بود بستری شد

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۲ ماهگی
مامان فاتح مامان فاتح ۶ ماهگی
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 ۱ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی