۶ پاسخ

حالا حالا میریزه موهاش

چون همون جای سرش روبالش هست به خاطر همون جاش مو در نمیاد

میریزه دیگ طبیعیه تا ۴ ماهگی میریزه دختر من الان تازه ریزشش قط شده همش رو بالشش پر مو بوده

اره همه میریزهدوباره درمیاد

موهای اولیه میریزن بعد دوباره جدید در میان

همه میریزه

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙 ۵ ماهگی
مامان نیکان جانم مامان نیکان جانم ۱۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان آقا رادمهر مامان آقا رادمهر ۱۱ ماهگی