شرمنده نگاه کنین علائم دندان دراوردن داره؟؟؟خیلی اذیت میکنه

تصویر
۱۰ پاسخ

سمت ما میگن چشام بزنید اب رو دندون نمیخوره اسهال نمیشه، اذیت هم نمیکنه دندون هم زوذتر در میاره، من زدم اروم تر شد

سلام خانوما تو روبیکا گروه روزمرگی زدم برا مامانا کسی خواست به آیدیم پیام بده
@Asdchvc6

ن هنوز زوده دخترمن لثش سفت شده بود ولی دکتر گفت تاهفت ماهگی درنمیاد تازه دوهفتس دراومده

مونده هنوز.
چرا میگی شرمنده. دهن بچه ست دیگه.
ملت عکس کو ن بچشون می زارن نمیگن شرمنده😅

دندون نیست ولی اگه بی تاب و ایناست شاید داره در میاره

سمت راست انگاری میخاد دربیاد

ن هنوزه

حس ميكنم نه ، ولي دست بزن اگه باشه يذره حالت تيزي ميزنه

نه انگار

اینم از یه نما

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهیانه مامان ماهیانه ۱۵ ماهگی
مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان آلپ آی مامان آلپ آی ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان آوینا جان❤️ مامان آوینا جان❤️ ۱ سالگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۶ ماهگی