سلام از چن ماهگی به نوزاد پستونک میدین

۴ پاسخ

از تولد باید بش بدی

میگن از بدو تولد باید یدی وگرنه نمیگیرن

از بدو تولد

از روز اول تولد

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۶ سالگی
مامان مه یاس و طهورا مامان مه یاس و طهورا ۶ سالگی