۱۰ پاسخ

من ۳۷ زایمان کردم

من 38.2روز بودم

من دوتا پسر هام دقیق 38 هفته به دنیا اومدن

آره من ۳۸ هفته

آره من ۳۸ هفته و ۲ روز بودم

من برای ۳۸ هفته و س روز بهم وقت داده

اره من بچه اولم تو 37هفته بدنیا اومد ورزشو پیاده رویم نداشتم خیلی تنبل بودم😂

من هفته دیگه 38کامل میشم وقت داده

ورزش اینا میری؟؟

آره خیلیا

سوال های مرتبط