۵ پاسخ

اگه تو معاینات خودتو منقبض کنی ، معاینات برات دردناک میشه

بله من، دکتر گفت اگه الان مشکلی نداری هیچ تداخلی نداره

فک نکنم ربطی داشته باشه یه زایمان

واژینیسموس چه طوری باردار شده؟
مگه اجازه بارداری داده که بتونه باردار بشه و زایمان کنه؟

خیلی سخت میشه به نظرم

سوال های مرتبط