توروخدا تایپیک قبلی 😭😭😭😭

۱ پاسخ

خوبی گلم دیدم تاپیک قبلیت رو از من میشنوی اصلا اینکارو نکن چون بوتاکس یه سم هست که عضله رو فلج میکنه تو سنت هم کمه نیازی نداری صورتتو دستکاری کنی در کل هر کسی بوتاکس میزنه دیگه مرتب باید تکرار کنه چون همون عضله به شدت هر دفعه با گذشت زمان می افته من خودم مخالف سرسخت فیلرو ژل و بوتاکس و عمل های زیادم خودم تا الان که هیچ کاری نکردم ولی از ۵۵ سال به بعد شایدم شصت سال آدم میتونه یه جراحی لیفت صورت بکنه که چروک هاش رو از بین ببره یا عمل بینی بقیه کارا تجارت دکترا هست که الان توی دنیا همه ی اینا داره منسوخ میشه

سوال های مرتبط

مامان 🙍‍♂️ مامان 🙍‍♂️ ۱ سالگی
مامان نیلا🥰 مامان نیلا🥰 ۲ سالگی
مامان امیر مامان امیر ۲ سالگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی
مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱ سالگی
مامان نفس ومحمدعلی مامان نفس ومحمدعلی ۱ سالگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی
مامان آیکان مامان آیکان ۲ سالگی
مامان شاه دختم مامان شاه دختم ۲ سالگی