تایپیک قبلی
#فرزندپروری #شیرخشک #بچه مادر

تصویر
۳ پاسخ

من رو‌فرشی کشدار‌ گرفتم سایز فرشهامو دادم‌دوختن جنسشم‌مخملیه زخیمه‌خوبه
ولی به‌هر حال‌روفرشیه،وقتی پا‌میخوره یا جاروبرقیمیکشی روش‌چروک‌چروک‌میشه کمی نامرتب میشه باید‌مرتبش کنی هی با پا،بهترین روفرشی کشدار هم باشه همینه،دیگه ی سریاشون ک بدردمخورن و قشنگ سایز نباشن ک یکسره جمع هم میشن کلا،اگر موقت میخوای خوبه مثلا دوسال اینا ولی بیشتر ادمو خسته میکنه

یه روفرشی هایی هست فوق سنگینه اصلا جابجا نمیشه خیلیم طرحاش بروز و شیکه ولی یکم گرونه اگه بخوای یدونه بگیری میارزه ولی چنتا بخوای بگیری نه پول فرش میشه

روفرشی های کشدار همش جمع میشن

سوال های مرتبط

مامان نیلا🥰 مامان نیلا🥰 ۲ سالگی
مامان شایان💙ماهان🩵 مامان شایان💙ماهان🩵 ۲ سالگی
مامان آرسام💜 مامان آرسام💜 ۱ سالگی
مامان امـــیــر💙 مامان امـــیــر💙 ۱ سالگی
مامان امیر مامان امیر ۲ سالگی