چه قطره آهنی خوبه

تصویر
۱۲ پاسخ

میگن سیدرال

فقط سیدرال

من سیدرال میدم

فروفووت

Sana Sol Iron یا Ferrosol

من لیپوزوفز ابی میدم

سیدرال

ما که از 6 ماهگی دکترش مولتی افر نوشت داره میخوره تا 2 سالم گفتش ادامه بدید همینو چونکه هم دندوناش تمیز نگهداشتید هم براش خوبه

من ایروفیکس میدم
سیدرال و ایروفیکس بهترینن

فقط وسطی
عالیه
دندون سیاه نمیکنه

من پدیا بست میدم

آویفر چطوره؟؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ ۱۵ ماهگی
مامان زینب خانم و🤰 مامان زینب خانم و🤰 هفته نهم بارداری
مامان نی نی 😍 مامان نی نی 😍 ۲ سالگی