۴ پاسخ

اقاجانی به نظرم درجه یکه مخصوصا اگه برای ان تی میخای بری

سونوگرافی دکتر رضوان تو عطاران فککنم ولی هم دستگاهش بروزه هم خیلی دقیق میگه

امین پور تو کیمیا از همه بهتر دقیق تره یه هفته جلوتر باید نوبت بگیری کارش حرف نداره جنسیت هم احتمالی میده درست در میاد

من همیشه پیش محمدزاده میام
خیلی عالیه تشخیصش

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان نی نی🫄 مامان مامان نی نی🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری